Игри - Форум
Black-Zone Петък
09.12.2016
22:15:24
На пазара мъж продава комар в бурканче. На него има залепен етикет: "Заместител на мъже – само 25 лв." Една заинтересувана клиентка пита: - А как се използва? - В къщи се разсъбличаш,лягаш на леглото и го пускаш от буркана. Ако нещо не е наред – позвъни ми – ето телефонния ми номер. Вечерта жената звъни: - Прибрах се, съблякох се, легнах,отворих буркана, но той стои вътре и не се движи… - Стой така. Идвам веднага! Дошъл мъжът на мястото, разсъблякъл се и казал на комара: - Гледай, глупак! За последен път показвам
Добре дошли Гост | RSS Главна | Игри - Форум | Регистрация | Вход
  • BGtop . Гласувайте за моя сайт в БГ чарт . Гласувай за мен в BGTop100.com


    [ Ново съобщение · Членове · Правила на форума · Търси · RSS ]
    Страница 1 от 11
    Модератор на форума: robocob 
    Форум » Test category » Новините на модератора » Игри (Новини за игрите)
    Игри
    ангелинкаДата: Събота, 31.03.2012, 23:30:39 | Съобщение # 1
    Генерал-майор
    Група: Uploader
    Съобщения: 436
    Статус: Offline
    В тази тема ще се помества информация за игри.
     
    ангелинкаДата: Неделя, 01.04.2012, 14:33:53 | Съобщение # 2
    Генерал-майор
    Група: Uploader
    Съобщения: 436
    Статус: Offline
    EA Sports и Лео Меси помагат на уличния футбол в Барселона

    Популярно игрище за уличен футбол в Барселона ще бъде върнато към живота чрез тотална реконструкция през 2012 г. благодарение на гейминг гиганта EA и Фондацията „Лео Меси”. Игрището, което се намира в квартала „Бон Пастор”, се нуждае от ремонт от няколко години и ще се сдобие с модерна настилка, странични греди, врати и много други. Така ще бъде създадена висококачествена и модерна среда за младежите в Барселона. "Футболът ми достави толкова много радост и се надявам, че това ново игрище за уличен футбол ще донесе същото удоволствие и на децата в Барселона" – заяви Меси. " EA Sports споделят моята страст да помагат мечтите на децата да се сбъдват и им благодаря, че вдъхват живот на този нов проект." "Партньорството ни с Фондацията „Лео Меси” е основа за нашите отношения с безспорно най-великия футболист в света, а реконструкцията на това игрище е страхотен първи проект от него." – коментира Джон Розенблат, който е старши маркетингов директор в EA Sports. "Нямаме търпение да видим как децата на Барселона се забавляват на новото игрище и изразяват любовта си към футбола в безопасна и качествена обстановка. " Проектът за реконструкцията на игрището отбелязва и старта на играта FIFA Street, на чиято корица е изобразен Меси. Играта носи автентично улично футболно преживяване за феновете по света, притежаващи PlayStation 3 или Xbox 360. През ноември миналата година EA Sports съобщи за партньорството, което ще се развива в различни аспекти и в рамките на което Лео Меси ще се превърне във футболен посланик на EA Sports футболен посланик. EA Sports и Фондацията "Лео Меси" обединяват усилия, за да подкрепят социални, учебни и свързани със здравето инициативи за децата по целия свят. Меси ще бъде и основно действащо лице в маркетингови и рекламни кампании, ще бъде звезда на кориците на игрите и ще участва в дейностите на социалните медии по света за култовата поредица футболни игри FIFA.

    Какво получавате при преордър на Guild Wars 2

    Водещият издател на масови мултиплейър онлайн игри NCsoft разкри подробности за програмата си за предпродажба на дългоочакванaтa ММО игра Guild Wars 2, насрочена за издаване тази година. От 10 април играчите, които предплатят копие от колекционерското, диджитал делукс или стандартното издания на Guild Wars 2, ще получат гарантиран достъп до всички бета тест уикенди на играта и тридневен ранен старт, получавайки възможността да бъдат сред първите, които ще си осигурят герой и име на гилдията. Като бонус играчите, направили преордър на някое от споменатите издания, ще получат и Hero’s Band, който ще даде на персонажите им различни подобрения на показателите, докато странстват из света на това грандиозно ММО. Ако харесвате подобен тип игри е добре да обърнете внимание на колекционерското издание на Guild Wars 2, което ще предложи на феновете доста приятни благини. Основната атракция ще бъде детайлна, ръчно рисувана 25-сантиметрова фигурка на войнът с животински облик Rytlock Brimstone с характерния за него пламтящ меч. Освен статуетката на Rytlock, играчите ще получат специална рамка с пет изумителни изображения от Guild Wars 2, книга “Making of Guild Wars 2” (с твърди корици от 112 страници), включващ доста рисунки от играта, диск със саундтрака “Best of Guild Wars 2 Soundtrack” от известния композитор Джереми Соул и 5 ингейм предмета. Сред последните са Mistfire Wolf, който ще се бие заедно с играчите и миниатюрен Rytlock, имащ придружаваща функция по време на дългите пътувания из Тирия. За допълнителна информация относно преордър програмата или Guild Wars 2 посетете официалния сайт на играта.
     
    ангелинкаДата: Неделя, 01.04.2012, 14:36:28 | Съобщение # 3
    Генерал-майор
    Група: Uploader
    Съобщения: 436
    Статус: Offline
    Детайли за специалните издания на Assassin's Creed III

    Три колекционерски издания на Assassin's Creed III ще бъдат достъпни само в EMEA регионите за Xbox 360, PlayStation 3 и Windows PC, съобщиха от Ubisoft. The Freedom Edition съдържа следните предмети: - Копие от играта Assassin's Creed III; - 24-сантиметрова фигура на Конър; - Метална кутия с арт на култовия художник на комикси Алекс Рос. - Дневникът на Джордж Вашингтон, разкриващ цялата истина и тайните за Асасините и Тамплиерите по време на Американската революция. - Специална литография. - 2 мисии за сингъл плейър: o Lost Mayan Ruins: Мисията на Конър го отвежда до древна пирамида на маите, криеща загадки и откровения. Играчите ще могат да отворят прочутото мачете на капитан Кид – смъртоносно, брутално и красиво парче стомана. o Ghost of War: ходът на революцията се обръща в полза на тамплиерите. Победете враговете си и отворете Pontiac's War Club – мощно индианско оръжие. - 1 мултиплейър пакет: o The Sharpshooter: излейте гнева на стрелеца с един нов персонаж - Sharpshooter, 1 реликва, 1 емблема, 1 специално изображение и званието "The Jester". The Join or Die Edition съдържа следните предмети: - Копие от играта Assassin's Creed III; - Медальонът на асасините; - Дневникът на Джордж Вашингтон, разкриващ цялата истина и тайните за Асасините и Тамплиерите по време на Американската революция.; - 1 сингъл плейър мисия: o Ghost of War: ходът на революцията се обръща в полза на тамплиерите. Победете враговете си и отворете Pontiac's War Club – мощно индианско оръжие. - 1 мултиплейър пакет: o The Sharpshooter: излейте гнева на стрелеца с един нов персонаж - Sharpshooter, 1 реликва, 1 емблема, 1 специално изображение и званието "The Jester". Special Edition включва специална опаковка, копие от играта и специална сингъл плейър мисия: o A Dangerous Secret: борете се с тайна, която може да застраши финансирането на реолюцията. В случай на успех ще бъдете възнаградени с изключително оръжие: Flintlock Musket. Развиваща се точно преди избухването на Американската революция през 18 век, Assassin's Creed III представя нов герой – Ратохнакетон, потомък на индианец и англичанин. След като приема името Конър, той се превръща в новия глас на справедливостта в древната война между Асасините и Тамплиерите. В най-плавното и стилно игрално преживяване в поредицата Assassin’s Creed до момента играчите отново поемат ролята на асасин във войната за освобождение от жестоката тирания. Assassin's Creed III разширява Революцията, като отвежда геймърите от живата, неизследвана граница до оживените колониални градове и напрегнатите, хаотични бойни полета, по които континенталната армия на Джордж Вашингтон се сблъсква с внушителните британски имперски войски. Assassin's Creed III ще бъде по рафтовете на магазините за видео игри на 31 октомври 2012 г., приканвайки геймърите да преживеят Американската революция, каквато никога не е описвана в историческите книги. Най-мащабният проект в историята на Ubisoft представя и съвсем нов герой. Разработвана повече от три години и надхвърляща капацитета на всяка предишна игра на Ubisoft, Assassin's Creed III ще бъде издадена във версия за Xbox 360, PlayStation 3, Windows PC и Wii U. Играта е разработена от Ubisoft Montreal съвместно с шест други студия на Ubisoft.

    Warhammer 40,000: Dark Millennium Online вече не е MMO

    THQ извъртяха кофти номер на всички фенове на Warhammer 40000, които с нетърпение очакват масовата мултиплеър онлайн игра Dark Millennium Online. Не чак толкова отдавна се разпространи слух, че издателят, който се бори със сериозни финансови проблеми, е решил да отмени проекта. Въпреки това от THQ заявиха, че разработката на Dark Millennium Online продължава с пълна пара и заглавието ще излезе до края на първата четвърт на 2014 година. Има „малка” подробност – играта няма да е това, което всички очакват. Вчера ръководителят на THQ Брайън Фарел обяви, че концепцията на Warhammer 40000: Dark Millennium Online е претърпяла кардинални промени. Ако в началото играта е била замислена като пълноценно MMORPG, сега тя се превръща в обикновена шутър с фантастичен сетинг, в който единичната кампания ще бъде допълнена с различни онлайн режими. Причината за тази неочаквана метаморфоза е проста – за създаването и поддържането на MMORPG от тежка категория са необходими огромни ресурси, които в момента THQ трудно може да осигури, след като и последните преговори с различни инвеститори пропаднаха. С финансовите проблеми идват и масови уволнения в студиата на THQ. Компанията планира да съкрати 118 служителя, като 79 души са от Vigil Games, а 39 специалиста са от Relic. Да си кажем правичката, едва ли раздялата с толкова хора ще се отрази положително на качеството на Dark Millennium Online, Darksiders 2, Company of Heroes и Warhammer 40000: Dawn of War, което си много тъжна новина.
     
    ангелинкаДата: Неделя, 01.04.2012, 14:36:59 | Съобщение # 4
    Генерал-майор
    Група: Uploader
    Съобщения: 436
    Статус: Offline
    Обявиха Worms Revolution

    Поредната игра от поредицата Worms, озаглавена Worms Revolution ще излезе за PC и конзоли през есента, обяви производителят Team 17. Съдейки по краткия трейлър, който можете да видите по-долу, ще видим добре познатият ни двуизмерен геймплей, но производителят обещава, че играта ще разполага с нов енджин и "вълнуващи нови възможности и предизвикателства". Също така се споменава, че "любимите на феновете Супер Овце и Свещенни Ръчни Гранати" ще се завърнат. Все още няма информация дали играта ще се продава на носител или чрез дигитална дистрибуция. Това ще бъде първото ново заглавие от 17 годишната поредица от миналогодишния Worms: Ultimate Mayhem насам, която на практика бе леко подобрена версия на Worms 4: Mayhem, излязла през 2005г.
     
    ангелинкаДата: Вторник, 03.04.2012, 21:58:50 | Съобщение # 5
    Генерал-майор
    Група: Uploader
    Съобщения: 436
    Статус: Offline
    Сорс кодовете на оригиналната игра Prince of Persia ще бъдат пуснати в интернет

    Добра новина за програмистите, които са фенове на оригиналното издание на тоталния хит Prince of Persia. Сорс кодовете на играта ще бъдат публикувани за свободно ползване в интернет. Това ще позволи на тяхна основа да бъдат създадени модификации, които да бъдат играни от почитателите на класиката, съобщи Digital Trends. Всъщност под повърхността на тази, на пръв поглед, обикновена новина се крие истинска драма. Легендарният Джордан Мехнер, който е създател на Prince of Persia, загубил сорсовете на заглавието и се мъчил да ги намери повече от десетилетие, но без особен успех. Той почти се бил предал, когато баща му открил стари дискети в един от килерите на тяхната къща. Оказало се, че те съдържат изходните кодове на играта, която през осемдесетте години на миналия век предлагаше на геймърите да влязат по кожата на персийски принц, опитващ да спаси красивата поробена принцеса. В момента Мехнер е амбициран да конвертира съдържанието на дискетите, които са 3.5-инчови и във формат Apple ProDOS, в някакъв по-съвременен вид, който да е използваем. За да доведе до успешен финал дигиталната археология той е заявил, че ще прибегне и до помощта на приятел. Преди време ви съобщихме и за друго начинание на Джордан Мехнер, което включва създаването на модерен римейк на Karateka – друго легендарно заглавие, което дебютира през 1984 година.

    PlayStation 4 Orbis може да дебютира в края на следващата година

    В мрежата плъзнаха слухове, че новият PlayStation може да излезе на пазара в края на 2013 година. Игралната конзола е известна с кодовото име Orbis и според неназовани източници може да дебютира през следващата зима, съобщи BBC. Очаква се PlayStation 4 да бъде съвместим с Vita по начин, подобен на интеграцията между различните конзоли на Nintendo. Един от другите интересни слухове гласи, че Sony разработва защита, която ще пречи закупените игри да се играят на различни конзоли. По този начин ще се ликвидира пазарът за игри втора употреба, предназначени за платформата PlayStation, който в момента е доста добре развит. Игрите за Orbis ще бъдат заключвани към един точно определен акаунт. Също така, няма да има обратна съвместимост с игрите за PlayStation 3, което е лоша новина за геймърите, които предпочитат конзолните системи на Sony. Слуховете не са коментирани от японската компания, която нито потвърждава, нито отрича информацията, която се носи из новинарските сайтове. Твърденията обаче бяха препечатани в официалното PlayStation списание, а това подсказва, че е възможно в тях да има известна доза истина. В момента актуална на пазара е конзолата PlayStation 3, която излезе в края на 2006 година и вече е с доста остарял хардуер. Към края на миналата година продадените бройки от геймърската машина бяха над 62 милиона.
     
    ангелинкаДата: Събота, 12.05.2012, 15:46:59 | Съобщение # 6
    Генерал-майор
    Група: Uploader
    Съобщения: 436
    Статус: Offline
    Diablo III e най-закупуваната игра предварително в Amazon

    Diablo III надминава в предварителни продажби игри като StarCraft II и World of Warcraft: Cataclysm. Diablo III официално е като „Хари Потър и даровете на смъртта“ за видео игрите. Всъщност това е предварително най-закупуваната игра в историята на Amazon.com. Както и Хари Потър само, че за книгите. Интересното е, че предишните рекорди се държат от StarCraft II и WoW: Cataclysm. Това означава само едно – хората са луди по игрите на Blizzard. Най-странното от това съобщение е, че то показва колко странен е станал пазарът на компютърни игри. Стотици хиляди хора в цял свят имат играта в момента, но тя седи заключена. Те не могат да я играят докато не стане 15-ти май когато Amazon ще изпрати стотици хиляди кутии с Diablo III вътре. Странното в ситуацията е – защо издателите позволяват на хората да си свалят играта, ако те не могат да я играят?

    Xbox 360 скоро ще поддържа пълна версия на Internet Explorer с Kinect управление

    Microsoft са единственият производител на гейм конзоли, който, също така, има собствен пълен браузър. Въпреки това, досега Xbox 360 не поддържаше такъв. Всъщност, конзолата е единствената на пазара, която не поддържа никакъв браузър. Това, обаче, може да се промени много скоро. Според запознати, Microsoft тестват модифицирана версия на Internet Explorer 9, която Xbox 360 може би ще използва в бъдеще. На този етап не се знае почти нищо за въпросния бразуър освен, че ще позволява на собствениците на конзолата пълен достъп до Мрежата, такъв, какъвто бихме получили ако сърфираме чрез Internet Explorer на компютъра си. Освен това, обаче, въпросната версия на браузъра ще бъде интегрирана със сензорния контролер Kinect. Това означава, че ще можем да сърфираме из Мрежата с жестове или с гласови команди, използвайки наличната вече в Bing функционалност. Търсачката на Microsoft и сега поддържа гласово търсене, но браузърът обещава да увеличи способностите й. Изглежда управлението с Kinect няма да е задължително, а ще може да бъде включвано или изключвано по желание на потребителя. За съжаление, на този етап не се знае кога конзолата ще се сдобие с тази дългоочаквана функция. Някои анализатори, все пак, прогнозират, че Microsoft ще представят браузъра по време на изложението Е3, което ще се проведе между 5 и 7 юни.

    Hitman: Absolution излиза на 20-ти ноември

    Агент 47 се връща за пети път в Hitman Absolution. Играта ще излезе на 20 ноември тази година. Новата част от хитовата игра е разработена от IO Interactive заедно с новия енджин Glacier 2, но този път Square Enix e издателят. Информацията дойде директно от Square Enix, с което компанията сложи край на спекулациите относно излизането. Предишното заглавие – Blood Money излезе през 2006-а година и все още се счита за едно от най-добрите попадения на сериите и заради това очаквания за Absolution са изключително високи. Новата игра се очаква да бъде добре позната, но все пак различна от предишните части. Беше обявено също, че тези които предварително купят играта от GameStop ще получат бонус – Hitman: Sniper Challenge, което ще представлява отделна мисия. Agent 47 ще бъде на балкон и неговата задача е да изпълни поредната си поръчка. Мисията ще може да се изиграва многократно, ще има онлайн класация и месечни награди. Предварителното закупуване на играта започва от 15-ти май.
     
    ангелинкаДата: Петък, 25.05.2012, 14:45:28 | Съобщение # 7
    Генерал-майор
    Група: Uploader
    Съобщения: 436
    Статус: Offline
    Activision продадоха 3,5 милиона копия от Diablo III за един ден

    Въпреки първоначалните бъгове в Diablo III, които помрачиха за кратко радостта на някои фенове, играта се продава като топъл хляб. Всъщност, създателите й от Activision твърдят, че третата серия от хитовата поредица вече е счупила рекорда за най-бързо продаваща се PC игра в света. От компанията са успели да продадат 3,5 милиона копия от играта само през първите 24 часа от пускането й. Отделно от тези 3,5 милиона продажби, Activision са доставили играта до още 1,2 милиона играча като част от промоцията, съпътстваща купуването на годишен пропуск за World of Warcraft. През първата седмица от пускането си на 15 май, играта се е продала общо 6,3 милиона пъти. За справка, Diablo III струва $60. Изпълнителният директор и един от основателите на Blizzard Майк Морхайм изрази радостта си от огромния интерес на геймърите и се извини да първоначалния гаф с хакването на няколко потребителски акаунта. Напомняме, че още на 15 май различни геймъри се оплакаха, че не могат да влязат в профилите си, след което Activision потвърдиха, че същите тези профили са били компрометирани. Diablo III е първата игра от серията, в която артефактите, събирани от героите в играта, могат да се разменят срещу реални пари посредством аукционна къща. Тези артефакти се събират, докато героите (представители на общо пет раси) се опитват да спасят света на Sanctuary от злите сили на Burning Hells.

    Защо Diablo III все още не е довършена

    Ако си един от тези 6,5 милиона купувачи, направиха миналата седмица Diablo III най-бързо продаващата се компютърна игра за всички времена, трябва да знаеш, че Blizzard признават, че има сериозни бъгове. И то не просто такива, които ще ти попречат да играеш (въпреки че компанията все още поправя подобни), а бъгове, които правят способностите на даден герой неумишлено могъщи. Blizzard публикува списък с основни поправки – hotfixes, които бяха приложени вчера и като изключим няколко очевидни бъга в използваемостта, всички значително намалиха силата на определени ключови способности. Тоест, ако си използвал някои от тези способности преди patch-а, неумишлено си се възползвал от скилове, които са правили играта доста по-лесна, отколкото Blizzard първоначално са възнамерявали. Да вземем магията Boon of Protection на Монаха, който позволява на страната на играча да абсорбира огромно количество щети за десет секунди. От компанията признават, че това е около десет пъти повече от предвиденото и в момента е снижено до изчезване, докато се предостави нова подходяща магия в бъдещ patch. Също така допълват, че по принцип се въздържат от подобни драстични мерки, но като е взета предвид сериозността на ситуацията, предпочитат да поправят грешката колкото се може по-бързо. Играчите побързаха да се оплачат във форумите, че новите намалени способности ще направят практически невъзможна победата при най-голямата трудност, където враговете са си направо кръвожадни. Геймърите заслужават по-добро! Отдадените геймъри, които са използвали неволно завишените скилове при най-голямата трудност в играта, заслужават нещо по-добро от това сега да им кажат: „ами, играли сте грешна и недовършена версия на играта“. Сега тези играчи ще поглеждат назад към постиженията си със съмнение, чудейки се дали биха се справили толкова добре и след patch-овете. Patch-овете след рилийз на даден продукт не са нищо ново в света на компютрите. Diablo II, например, продължаваше да бъде преправян чак до март 2010-та – почти десет години след излизането на играта. Освен това, разбираемо е, че игра като Diablo III с толкова много движещи се елементи ще има някои проблеми при рилийза. А поправянето им чрез patch-ове след това е по-добре, отколкото играта да бъде съсипана завинаги. Но повсеместността на тези patch-ове доведе до това много разработчици да станат доста отпуснати що се отнася до баланса в игрите преди излизането им, знаейки, че винаги ще могат да поправят бъговете по-късно. В заключение, единственото, което се е променило от тестването на Diablo III преди рилийза до сега, е, че Blizzard с голямо закъснение осъзнаха, че са направили някои немаловажни грешки в балансирането на способностите на героите в играта. Докато разследването на тези проблеми продължава и занапред, геймърите ще трябва да се примирят с мисълта, че Diablo III е далеч от съвършенството и все още има доста бъгове. Може би след около десет години ще я доизпипат…
     
    ангелинкаДата: Петък, 25.05.2012, 14:46:45 | Съобщение # 8
    Генерал-майор
    Група: Uploader
    Съобщения: 436
    Статус: Offline
    PC демото на Spec Ops: The Line излиза на 12 юни

    Демото на екшъна Spec Ops: The Line за настолни компютри ще дебютира на 12 юни. Това съобщи игралната компания 2K Games, цитирана от Eurogamer. Освен дебютната дата на демото, вече са ясни минималните и препоръчителните изисквания, които ще са нужни, за да могат геймърите да се насладят максимално на играта. За да тръгне изобщо Spec Ops: The Line ще е нужен компютър с операционна система Windows XP SP3 или по-нова, както и Steam клиент. В хардуерно отношение ще трябва поне процесор Intel Core 2 Duo на 2 гигахерца или AMD Athlon 64 X2. Минималната оперативна памет е 2 гигабайта, а на хард диска ще са нужни най-малко 6 свободни гигабайта. Видеокартата трябва да разполага със собствена памет, не по-малка от 256 мегабайта. Препоръчва се Windows Vista или 7, а най-добра производителност ще покажат компютрите с четириядрени процесори на поне 2.4 гигахерца. Оптималният размер на оперативната памет е 3 гигахерца, а видеокартата трябва да има още поне 512 мегабайта. При инсталацията ще е нужна интернет връзка за оторизация в Steam. Spec Ops: The Line е екшън от трето лице, който се разработва от Yager Development и ще бъде издаден от 2K Games. Играта ще е достъпна за платформите Microsoft Windows, Xbox 360 и Playstation 3. Геймплеят е базиран на екипната работа и съответните военни тактики, които са свързани с този начин за водене на бойни действия. Геймърите ще поемат контрола над капитан Мартин Уокър, който заедно с екип на Delta Force трябва да спаси полковник от американската армия, намиращ се някъде в Дубай.

    Capcom ускорява работата по най-популярните си поредици

    Игралната компания Capcom ще промени графика, по който вади нови заглавия от своите най-хитови поредици. Успешните франчайзи ще се разработват по-интензивно и в следствие на това на пазара ще излизат повече игри от тях, предаде Eurogamer. В момента една игра се създава за около 3 до 4 години, но този срок ще бъде редуциран до само 2.5 години. Така изпълнителният директор Кензо Цуджимото смята да увеличи приходите на Capcom и да вдигне конкурентоспособността на компанията, която управлява. Цуджимото е разкрил новата стратегия на Capcom по време на среща с инвеститорите, която е била проведена по-рано през тази седмица. Ускорената работа по игрите ще изисква наемането на допълнителен персонал, а това ще вдигне разходите, но шефът на Capcom смята, че увеличените цялостни приходи ще компенсират това и дори ще подобрят печалбите. В новата стратегия на игралната компания е включено и повишено внимание към новите проекти. Налагането им на пазара отнема време и печалбите от тях са по-слаби в началото, но разработването им е ключово за бъдещото оцеляване на Capcom, като водещ играч в сферата на видеоигрите. През следващите 10 години работната сила ще бъде увеличена с хиляда души. Главната цел е до 2022 година Capcom да се превърне в лидер на игралната сцена. През следващата година в графика на компанията е пускането на имена като Resident Evil 6, DmC Devil May Cry и Dragon's Dogma.
     
    ангелинкаДата: Неделя, 17.06.2012, 10:43:05 | Съобщение # 9
    Генерал-майор
    Група: Uploader
    Съобщения: 436
    Статус: Offline
    Пазарът за игри: по-малко, но по-печеливши заглавия

    През последните две години на пазара за видеоигри назрява нова тенденция. Вместо да пълнят каталога си с безброй нови заглавия водещите компании залагат на по-малко, но по-големи и по-добри игри. Това е заключението на доклада на компанията NPD, която наскоро анализира състоянието на гейм пазара в момента. През май, например, представените нови заглавия са били с 27% по-малко от преди две години. Тези по-малко игри обаче са се продали със 188% повече, отколкото през същия период през 2011 година.Освен че от тях са продадени повече бройки, те са донесли и повече пари на издателите си - средно с 31% повече печалба. Една от причините за добрите продажби и приходи през месец май е било пускането на третата серия на PC играта на Activision Blizzard Diablo, която се превърна в рекордьор за броени часове. Подобно на конкурентите си, Electronic Arts също виждат смисъла от това да намалят производството за сметка на качеството. През последните две години те са спрели да развиват около 42 игри, за да се фокусират върху 25 от най-добрите. Като цяло, според фирмата Frazier, геймърите са похарчили $1,17 милиарда за игри, като в това число влизат и физически, и дигитални игри. Frazier са на мнение, че продажбите на физически игри скоро ще се изравнят с тези на дигитални и ще продължат да им отстъпват и в бъдеще. През май потребителите са похарчили внушителните $420 милиона само за дигитални игри.
     
    ангелинкаДата: Неделя, 17.06.2012, 10:43:50 | Съобщение # 10
    Генерал-майор
    Група: Uploader
    Съобщения: 436
    Статус: Offline
    Microsoft пуснаха My Xbox Live за Android

    Microsoft наскоро обновиха популярното си приложение My Xbox Live. Отсега нататък то ще може да се ползва и от собствениците на мобилни устройства с Android OS. Услугата отдавна е достъпна за потребителите на iOS, които също са облагодетелствани от последния ъпдейт. Той им носи възможността да използват телефоните си като дистанционно управление за конзолата Xbox 360. Тази опция ще стане достъпна и за потребителите на Android в най-скоро време, обещаха Microsoft. Засега те могат да се радват на останалите възможности на приложението, сред които: достъп до пълния Xbox Live, търсене на клипове или трейлъри на игри през Spotlight, създаване на аватар и комуникация с приятели през Social и разглеждане на списъка ни с игри и постиженията ни във всяка една - в Games. Що се отнася до описания горе аватар, той е триизмерен и реагира на допир или движение. Ако, например, раздрусате телефона си силно, аватарът ви може да се спъне, падне и изгуби съзнание. Ако обаче отново раздрусате телефона, ще го събудите и той ще може да продължи напред. Като цяло приложението е направено по модел на оригиналната му версия за Windows Phone 7. Както може да се очаква, потребителите на мобилната операционна система на Microsoft получават най-много екстри и опции. От софтуерната компания обаче са се погрижили да доставят едно богато приложение до всички собственици на Xbox, независимо коя мобилна платформа използват в телефоните си.
     
    ангелинкаДата: Неделя, 17.06.2012, 10:44:31 | Съобщение # 11
    Генерал-майор
    Група: Uploader
    Съобщения: 436
    Статус: Offline
    Canonical превръщат Ubuntu в гейм платформа

    Linux никога не се е възприемала като гейм платформа. Това обаче може да се промени в най-скоро време. Canonical обявиха, че търсят разработчици на игри, които да качват продуктите си във вградения в Ubuntu Software Center. Наскоро компанията е сключила договор с участниците в проекта Humble Indie Bundle - комплект от игри от независими разработчици. Интересът на потребителите на Ubuntu към наскоро добавеното в Software Center пето издание на Humble Indie Bundle е доста голям. Само за първите 72 часа след качването на пакета, той е бил купен от 10 хиляди потребителя. Изглежда цената на пакета, която е доста по-голяма, отколкото при Mac и Windows ($12,50 срещу $7,97), не ги е спряла. Това обаче не е всичко. Изглежда дори големи производители на игри като Electronic Arts се интересуват от потенциалните си възможности на пазара за Linux. Наскоро ЕА добавиха към каталога с игри в Ubuntu Software Center няколко от своите HTML5-базирани игри. Освен всичко това, имаме данни, че Valve обмислят да направят Steam достъпен и за потребителите на Linux. По последна информация това ще се случи до края на годината. Въпреки увеличаващото се разнообразие от игри, голяма част от потребителите на Linux все още трябва да използват софтуер от типа на Wine, за да играят PC игри. Дали Linux може да се превърне в традиционна гейм платформа е трудно да се каже на този етап.
     
    robocob95Дата: Петък, 11.01.2013, 15:33:23 | Съобщение # 12
    Подполковник
    Група: Модератори
    Съобщения: 138
    Статус: Offline
    Масираната онлайн игра Tera става частично безплатна другия месец

    Южнокорейската фентъзи игра Tera или The Exiled Realm of Arborea ще стане достъпна за всички потребители през февруари. Геймърите ще получат шанс да се докоснат до някои от нейните нива безплатно, тъй като масираното онлайн заглавие минава към популярния модел „free-to-play”, съобщи Eurogamer. Tera стартира само преди девет месеца и решението за смяната на икономическия модел е леко изненадващо. Геймърите, които в момента са абонирани за Tera, ще бъдат компенсирани с получаването на статус Ветеран. За разлика от играещите безплатно, ветераните ще имат осем слота за различни персонажи, вместо само два. Сред екстрите има още четири банки и специален ранг в играта. Хората, които имат платен абонамент за февруари, автоматично ще попаднат и в новия Tera Club. Там има допълнителни бонуси и улеснения, които могат да бъдат използвани през оставащия абонаментен период. Преминаването към модела „free-to-play” ще бъде придружено с пускането на свежо съдържание като нови карти, подземия, босове и мисии. Tera е достъпна ексклузивно за Windows и разчита на Unreal Engine 3. Разработва се от Bluehole Studio и е със засилени ролеви елементи. Може да се играе в Европа, САЩ и Южна Корея. Действието се развива в света Tera, който възниква от сънищата на двама титани. Постепенно там се появяват божествени създания, а после идват и смъртните. Tera се населява от множество чудати раси и приказни същества.
     
    robocob95Дата: Сряда, 10.04.2013, 16:22:51 | Съобщение # 13
    Подполковник
    Група: Модератори
    Съобщения: 138
    Статус: Offline
    Castle Map Pack: ново допълнение за Halo 4

    Започнаха продажбите на новият адон Halo 4: Castle Map Pack, съдържащ комплект от нови карти за мрежови сражения. Microsoft не само напомнят за излизането на допълнението, но и уточняват, че това е последният адон за поредицата War Games Map Pass. За абонатите на серията игри допълнението Castle Map Pack се разпространява безплатно. а цената на адона в системата Xbox Marketplace възлиза на $10. За разлика от оригиналната игра, създадена от студио 343 Industries, разработката на Castle Map Pack е осъществена от екипа на Certain Affinity. Геймърите получават три нови карти за мрежови битки: Daybreak - действието се развива в обрасли с трева планински хребети; в Outcast са избрани тунелите на въстаническа база, а Perdition е разрушен от войната пейзаж. На всяка карта е необходимо да се изпълнят по няколко задължителни задачи, самите карти са големи и позволяват максимално използване на бойната техника. Трейлърът на допълнението Halo 4: Castle Map Pack:
     
    robocob95Дата: Сряда, 10.04.2013, 16:24:35 | Съобщение # 14
    Подполковник
    Група: Модератори
    Съобщения: 138
    Статус: Offline
    Хакери влязоха в uPlay, публикуват неизлязла игра в WWW

    Eurogamer съобщават, че руски хакери са атакували сървърите на онлайн игровата платформа на Ubisoft - uPlay, което им е позволило да получат достъп до игровите заглавия на разработчика. Хакването на системите е позволило на извършителите на взлома да "излъже" платформата, че те са легални собственици на заглавията, до които са получили достъп. Това им е позволило да свалят безплатно, което си искат заглавие - без каквито и да е ограничения или DRM защита. Нещо повече, изглежда, че на сървърите на uPlay се е намирала и все още необявената официално Far Cry 3: Blood Dragon. Доказателство за това е публикуването в YouTube на половин час геймплей от Far Cry 3: Blood Dragon. Видео, което бе смъкнато от платформата за видеосподеляне по настояване на Ubisoft. И в допълнение: Gameranx публикуваха и снимка от играта, споделяйки, че тя вече се е появила по няколко от известните торент сайтове.
     
    robocob95Дата: Сряда, 10.04.2013, 16:26:11 | Съобщение # 15
    Подполковник
    Група: Модератори
    Съобщения: 138
    Статус: Offline
    Новият Xbox ще използва чип на AMD

    В гейм средите упорито се говори, че Microsoft са подписали договор с Advanced Micro Devices, с който вторите са се съгласили да предоставят процесорите си за новото поколение конзоли Xbox. Според слуховете, следващият модел от конзолата ще бъде представен още следващия месец и ще представлява SoC система, по-мощна от всички модели досега. От Bloomberg твърдят, че въпросният чип на AMD е базиран на x86 архитектура, което означава, че разработчиците на игри ще могат много по-лесно отпреди да портват заглавията си от персонални компютри или мобилни устройства. Това би трябвало да доведе и до намаляване на цената на разработването на игри, тъй като това ще е същата архитектура, която разработчиците ползват от доста време. Новината (която, напомняме, не е потвърдена) не е кой знае колко изненадваща. От години насам се носят слухове, че двете компании работят по съвместен проект касаещ именно конзолата Xbox. Самият директор от AMD Нийл Робизън бе описал още през 2011 година някои от функциите на следващото поколение конзола, а именно възможността за определяне на "индивидуалните характери" на пешеходци в претъпкана улица в измислен игрови свят с цел по-достоверното им представяне.
     
    Форум » Test category » Новините на модератора » Игри (Новини за игрите)
    Страница 1 от 11
    Търси:

    Нито един от торентите не се хоства на сървъра на сайта. Сайтът http://black-zone.ovo.bg/ само предлага връзки към други сайтове и не носи отговорност за неуредени авторски права.

    Copyright MyCorp © 2016 Хостнат от